Mar 14, 2024
Een nieuw tijdperk: personalisatie mogelijk voor de nieuwsbrieven van ons glossysegment
De nieuwsbrieven van de glossy’s Grazia, Beau Monde, Marie Claire, Elegance en Happy in Shape dienden voorheen alleen als een wekelijkse samenvatting. Maar in een tijd waarin personalisatie een sleutelrol speelt in digitale ervaringen, hebben deze glossy's een gedurfde stap gezet naar een meer op maat gemaakte benadering van nieuwsbrieven. Nu kunnen lezers grip krijgen op een hele nieuwe ervaring: in plaats van één universele, wekelijkse nieuwsbrief kunnen ze zich nu abonneren op nieuwsbrieven die zijn afgestemd op hun specifieke interesses, zoals Mode, Beauty, Lifestyle, Fit & Food, showbizz, Health, Carrière of Winacties.
De gepersonaliseerde nieuwsbrieven hebben verschillende voordelen, zowel voor de lezers als voor onze glossy's. Voor de lezers betekent dit dat ze relevantere inhoud ontvangen die aansluit bij hun interesses en voorkeuren. Voor onze merken biedt deze personalisatie een mooie kans om gerichtere content te produceren die aantrekkelijker is voor de doelgroep. Dit kan leiden tot een verhoogde betrokkenheid, een grotere bereidheid om zich te abonneren op de maillijst(en) en een algehele verbetering van de gebruikerservaring. Daarnaast kunnen onze merken adverteerders nu voorzien van een meer gerichte en relevante manier om hun doelgroep te bereiken.
Deze vernieuwde nieuwsbrieven zijn een essentieel onderdeel van de evolutie van onze glossy's in het digitale tijdperk. Op naar meer online successen!