Grazia

Grazia

Profiel

Grazia is de eerste weekly glossy in Nederland met de unieke mix van mode, beauty, psyche, health, maar ook entertainmentnieuws, real life-verhalen en actualiteit. Dit alles wordt met een geheel eigen tone of voice gebracht. Eind augustus 2007 kwam de eerste Grazia uit in Nederland. Het wekelijkse succes van Grazia is te danken aan de talloze fans die het blad elke week kopen en verslinden. De unieke mix sluit aan bij de belangstelling van de moderne vrouw en wordt altijd gebracht in bite size pieces met een eigentijdse art direction. Grazia heeft korte lead times en is al bijna tien jaar de meest actuele fashion glossy van Nederland. Grazia is meer dan alleen print en biedt een 360 graden experience voor de fashionable woman. Door de korte lead times is Grazia uitermate geschikt voor actiematig adverteren. Dit geldt natuurlijk ook voor Grazia.nl die iedere maand meer dan 1 miljoen unieke bezoekers en 6 miljoen pageviews telt. Daarnaast is Grazia gespecialiseerd in branded content proposities waarbij creativiteit, originaliteit en resultaat speerpunten zijn, zoals Grazia's Beauty Masterclasses en de cursus Modejournalistiek in samenwerking met Fontys Hogeschool. Grazia is een sterke internationale brand en een succes in meer dan 20 landen. Waar we naar uitkijken? De vele evenementen die voor dit jaar op de planning staan zoals Grazia's 10 year anniversary!

Frequentie 0
x per jaar
Totale drukoplage 0
ex.
Social volgers 0
volgers
Pageviews 0
views

"Grazia is al tien jaar de meest actuele fashion glossy van Nederland!"

Doelgroep

De Grazia-lezeres (20-45) wil graag snel en smaakvol op de hoogte worden gebracht van de laatste ontwikkelingen in mode & beauty, celebs, human interest en lifestyle. Zo heeft ze het gevoel overal over mee te kunnen praten en weet ze wat ze wel en niet wil kopen. De Grazia-lezeres is een jonge werkende vrouw met smaak die het, door het overweldigende aanbod van informatie, handig vindt een blad te hebben dat bij al haar interesses aansluit.

Unique buying reasons

Grazia is meer dan alleen print en biedt een 360 graden experience voor de fashionable woman. Door de korte lead times is Grazia uitermate geschikt voor actiematig adverteren. Dit geldt natuurlijk ook voor Grazia.nl die iedere maand meer dan 1 miljoen unieke bezoekers en 6 miljoen pageviews telt.

Daarnaast is Grazia gespecialiseerd in branded content proposities waarbij creativiteit, originaliteit en resultaat speerpunten zijn, zoals Grazia's Beauty Masterclasses en de cursus Modejournalistiek in samenwerking met Fontys Hogeschool. Grazia is een sterke internationale brand en een succes in meer dan 20 landen. Waar we naar uitkijken? De vele evenementen die voor dit jaar op de planning staan zoals Grazia's 10 year anniversary!

"Grazia heeft een unieke mix van mode, beauty, psyche, health, maar ook entertainmentnieuws, real life-verhalen en actualiteit"

Online

Grazia houdt haar lezeressen niet alleen wekelijks up to date via de actuele modeglossy, maar ook 24/7 via Grazia.nl, de apps én social media. Grazia is altijd op zoek naar interactie, zowel met haar lezers als haar adverteerders. De website bereikt gemiddeld 1 miljoen unieke bezoekers en 6 miljoen pageviews per maand.

Nieuwsbrief informatie
Aantal woorden titel: 5 tot 8
Aantal woorden tekst: ongeveer 30
Beeld: 275 x 200 pxl
Aanlever data: een week van tevoren
Verzonden: elke woensdag
Link naar Grazia site of naar eigen site mogelijk

Annelies Pijper

Annelies Pijper
Hoofdredactie