Ons veelzijdige portfolio bevat veel mooie en sterke merken die al generaties lang de benchmark in het tijdschriftenland zijn op het gebied van mannen, vrouwen, sport, reizen en lifestyle.
Van spraakmakende interviews tot doeltreffende campagnes
Het portfolio van Pijper Media vertegenwoordigt sterke merken die zowel in het tijdschriften- als onlinelandschap verschijnen. Al decennialang hebben deze merken een sterke positie online én in de schappen, met magazines voor mannen en vrouwen over uiteenlopende interessegebieden. Van reizen tot aan koken en van sport tot aan lifestyle.
Door het grote bereik inspireert elk merk met iedere nieuwe editie weer vele lezers door middel van spraakmakende interviews, spannende verhalen, interessante feiten en doeltreffende (crossmediale) campagnes. De kracht van Pijper Media ligt bij het vertalen van actualiteiten en wensen van opdrachtgevers naar pakkende en doeltreffende campagnes.
Merken in print
De titels in het portfolio van Pijper Media die zowel in print verschijnen als online een platform hebben, bestaan uit verschillende categorieën: glossy's, mannen, sport & lifestyle, travel & lifestyle en culinair.
Glossy's
Beau Monde, Elegance, Grazia, Happy in Shape en Marie Claire
Mannen
Nieuwe Revu, Playboy en Panorama
Sport & lifestyle
Golfers Magazine, Nautique, Wieler Revue
Travel & lifestyle
Noorderland
Culinair
Lekker
Maatwerk in print
Er zijn vele advertentiemogelijkheden, zowel in print als online. Van advertorials, gepersonaliseerde covers tot aan premium advertentieposities. Er wordt graag meegedacht over de mogelijkheden. Maatwerk is waar Pijper Media voor staat. Door de korte lijnen binnen dit familiebedrijf kan er snel geschakeld worden tussen redacties, vormgevers en het online team.
Naast reguliere advertenties biedt Pijper Media uitgebreide mogelijkheden voor branded content. Laat je inspireren door onze cases.