Print

Print

Ons veelzijdige portfolio bevat veel mooie en sterke merken die al generaties lang de benchmark in het tijdschriftenland zijn op het gebied van mannen, vrouwen, sport, reizen en lifestyle.

Van spraakmakende interviews tot doeltreffende campagnes

Het portfolio van Pijper Media vertegenwoordigt sterke merken die zowel in het tijdschriften- als onlinelandschap verschijnen. Al decennialang hebben deze merken een sterke positie online én in de schappen, met magazines voor mannen en vrouwen over uiteenlopende interessegebieden. Van reizen tot aan koken en van sport tot aan lifestyle.  

Door het grote bereik inspireert elk merk met iedere nieuwe editie weer vele lezers door middel van spraakmakende interviews, spannende verhalen, interessante feiten en doeltreffende (crossmediale) campagnes. De kracht van Pijper Media ligt bij het vertalen van actualiteiten en wensen van opdrachtgevers naar pakkende en doeltreffende campagnes.

Merken in print

De titels in het portfolio van Pijper Media die zowel in print verschijnen als online een platform hebben, bestaan uit verschillende categorieën: glossy's, mannen, sport & lifestyle, travel & lifestyle en culinair.

Glossy's

Beau Monde, Elegance, Grazia, Happy in Shape en Marie Claire

Mannen

Nieuwe Revu, Playboy en Panorama

Sport & lifestyle

Golfers Magazine, Nautique, Wieler Revue

Travel & lifestyle

Noorderland

Culinair

Lekker

Maatwerk in print

Er zijn vele advertentiemogelijkheden, zowel in print als online. Van advertorials, gepersonaliseerde covers tot aan premium advertentieposities. Er wordt graag meegedacht over de mogelijkheden. Maatwerk is waar Pijper Media voor staat. Door de korte lijnen binnen dit familiebedrijf kan er snel geschakeld worden tussen redacties, vormgevers en het online team.